lørdag den 18. maj 2013

Om en skøn og solrig lørdag!



Vi har bare haft den dejligste dag!


Vi sov til kl 8.15 og så startede Tjalfe dagen med en skålfuld jordbær. 







Kl 9.15 drog vi ud til hans mormor for at fejre hendes fødselsdag. Hun blev bare så glad og rørt over gaven (som jeg fortæller mere om i et andet indlæg..)






Vi har været udenfor og nydt vejret og Tjalfe havde lidt problemer med at sove middagslur, pga varmen. 







Eftermiddagen stod på et bad på altanen...










Og aftenen er blevet brugt i selskab med Mc Donalds mad og hans moster som skal overnatte..


Nu vil jeg i gang med symaskinen...

4 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine bilder, Meena! Det er også skønt med varmen, der lige pludselig er kommet over os, selv om der måske tager lidt tid, inden vores kolde kroppe har vænnet sig til den ;-)

    Mht til dine tanker om, hvad der hitter og ikke på en blog, så tror jeg altså det eneste der dur i længden, er at man er tro mod sig selv, og skriver om det man nu selv kan lide at skrive om. Enkelt "råd" herfra. Dem der gider læse med hos en, er jo dem der har interesse for de samme ting, det kan være billeder, hvorledes man skriver, ja, fælles interesser på et eller andet plan : ) Tror ikke der en nogen facit, og tænker selv at jeg blogger så længe jeg selv føler jeg ivrer efter at dele glimt fra min hverdag, ting jeg laver, tanker om det ene eller andet. Det skal komme fra ♥! Det er også vigtigt, synes jeg selv, at være god til at lægge en hilsen hos andre man kan lide at læse med hos (som du selv skriver), for det handler jo om en 2-vejs deling af interesser, og det ER sjovere at blogge, når man får feedback på det man vælger at dele på sin blog. Det synes vi alle ;-)

    Held og lykke med at finde ud hvad DU bedst kan lide at dele, og jeg håber mange vil læse med hos dig, for du tager både gode billeder plus at du beskriver rigtig levende og godt, hvad du tænker og mener om sager og ting! : )

    Ønsker dig og Tjalfe rigtig fine pinse-dager videre!

    Kærlig hilsen
    Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine virkelig søde ord som varmer mit hjerte !! <3

      Du har jo for filan helt ret ift bloggen!! SKAL selv blive bedre til at kommentere tror jeg! Jeg skriver på bloggen om alle de ting JEG kan lide, Men vil jo også gerne have at andre og læserne kan lide det :) og kan bare mærke at min lyst og motivation daler når der ikke er nogen der har haft lyst til at smide en kommentar (og det IRRITERER mig at jeg har det sådan....) Men hvis ikke man får nogle ord med på vejen, så kan man jo ligeså godt skrive dagbog.. sådan har jeg det i hvert fald. :)



      håber i har haft en dejlig pinse søde M. ;)

      KNUS meena

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..