torsdag den 20. juni 2013

Tjalfe Triton's 2 års fødselsdag #6 - FESTEN


Så kom indlægget om selve fødselsdagsfesten, endelig. Beklager ventetiden, ved i er nogle stykker der har ventet i spænding, men har haft en del at se til. Mere om dét i et andet indlæg..

Hele festen tema var selvfølgelig Amerikansk Tema. Hvis du ikke ved hvorfor jeg skriver "selvfølgelig" så kan du læse hvorfor, i dette indlæg.

Jeg kan godt lide at gøre noget ud af festen og detaljerne, selvom det "bare" er en 2 års fødselsdag. Og ja der er mange der synes jeg gør det alt for overskuet og overdrevet og som har ondt i røven over at jeg gør så meget ud af det.Jeg gør det ikke for andres skyld, jeg gør det ikke for Tjalfe's skyld, for han er stadig ligeglad. Jeg gør det for min skyld! -fordi jeg virkelig nyder det og med glæde ligger mange timer, dage, måneder osv i at planlægge sådan noget. Og jeg gør det også fordi jeg håber at Tjalfe engang i fremtiden vil se tilbage på billederne og minderne og være glad for jeg har gjort noget ud af det. At det har betydet noget for mig. 

Og ja jeg lejer en fucking gildesal, for når Tjalfe har fødselsdag, så har han fandeme fødselsdag! Og jeg vil have alle dem med der betyder noget, med. Vi har ikke plads til alle herhjemme, så derfor ville vi skulle gøre det over 4-5 gange og dele folk op. Det har jeg ikke lyst til.

Jeg synes det blev en succes og i skal ikke snydes så her kommer festen i billeder...















































Festen var så hyggelig og Tjalfe var bare så glad og tilpas hele dagen. 
Jeg takker vores søde gæster for, at have været med til at gøre dagen speciel, for både Tjalfe og jeg!


Håber du nød billederne bare halvt så meget som vi nød dagen!

11 kommentarer:

  1. Åårh, det ser fantastisk hyggeligt ud! Og det er sgu' da for fedt, du er gået all in på det, respekt for det! Han er simpelthen en charmør, lille Tjalfe, tillykke med ham :-) fik i øvrigt aldrig tilkendegivet min begejstring over at følge med i din fortælling om Tjalfes vej til verden, det var interessant at få et indblik i, og dejligt med hamrende ærlige indlæg.
    Go' weekend til jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak for din søde kommentar Trine <3 Er så glad for du kunne lide mit ærlige indlæg og at du husker at fortælle mig det :) UNDSKYLD det sene svar men har ikke brugt tid på bloggen længe!
      Kram Meena

      Slet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud!! Du må gerne holde fødselsdag for mig også :D :D Og din søn er bare SÅ køn!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. UNDSKYLD det sene svar men har ikke brugt tid på bloggen længe!

      Tusind mange tak Lise :) Jeg holder gerne fødselsdag for dig også ;)

      Slet
  3. Så fint - og kan godt følge dig med temaer til fester hvor man går all in. Lavede også Rasmus Klump tema til min søns 2 år fødselsdag, med alt hvad den kunne trække. Det er bare så hyggeligt og det bliver jo fantastisk at kigge på billederne af det engang. Så til H.... med dem der har ondt i røven over det....
    Sikker fine gaver lillemanden fik.

    SvarSlet
    Svar
    1. UNDSKYLD det sene svar men har ikke brugt tid på bloggen længe!

      sådan skal det være, og ja du har ret, fuck de andre! Det er jo dem der kommer til at have ondt! ...i røven altså :D

      Slet
  4. Jeg synes det er fedt du gør så meget ud af det! Jeg blev helt glad i låget af alle de dejlige billeder og synes at det er SÅ gennemført og hvor er der bare stil over Tjalfe:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Christina jeg kan jo ikke sige det nok: du er SÅ sød, tak altså :*
      Mange tak er glad for jeg kan være med til at gøre dig glad i låget!! :D <3

      kram fra mig og UNDSKYLD det sene svar men har ikke brugt tid på bloggen længe!

      Slet
  5. Så lækker en unge du har.. jeg er færdig over dine smukke billeder.. Tjalfe er SÅ heldig med dig.. knus C

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak Christina for din helt vildt søde kommentar!!! :D er bare så glad for du kan lide billederne og at du ligefrem synes tjalfe er heldig med mig, har altid tænkt det var omvendt :)

      KNUS Meena

      Slet
    2. og UNDSKYLD det sene svar men har ikke brugt tid på bloggen længe! ;)

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..