torsdag den 22. november 2012

J u l e s t e m n i n g e n begynder så småt at komme snigende...







At julestemningen så småt begynder at komme snigende herhjemme, er faktisk en stor fed løgn

..sandheden er at jeg ALT for længe har været i julestemning og havde lyst til at pynte hele hytten op da vi nåede 1.november!! (overskriften lød bare så fin... eller noget ...) 


Her skal i se (nogle af) de smækre julegodter der er rejst helt fra THE USA og hele vejen til dk i min postkasse, her den seneste tid... 









...Gud hvor jeg dog glæder mig til december!






2 små kære soldater er klar til at pynte på Tjalfes Værelse ...


Og nissen skal være en del af et snelandskab


Min søn, Tjalfe Triton, er faktisk halv Amerikaner. Så han skulle selvfølgelig ha' dette fine ophæng!


Prøv nu lige og se hende her! Er hun ikke bedårende...? Hun er simpelthen så tilpas skøn og skeløjet, at jeg slet ikke ved hvor i mit hjem, jeg skal placere hende så bliver beundret mest muligt!


Hun har også en søster ! Hende kan jeg lige vise frem i december ...


Og altså julegaverne til Tjalfe kan da ikke blive andet end skønne med dette fantastiske retro indpakningspapir!


Til sidst honningkagehuset som i så igår...




HVILKEN EN ER DIN FAVORIT? 





4 kommentarer:

  1. Min favoritt er de søte soldatene :)

    SvarSlet
  2. Kan jeg godt forstå, de er altså også sååå fine!! :)

    SvarSlet
  3. Så lige at du er blevet læser hos mig, så måtte lige kigge ind. Og hvor er her dog dejligt og hyggeligt at være!:)
    Jeg er med på den skeløjede engel - hun er da for herlig!! Jeg har også en lille nisse herhjemme, som jeg er helt vild med netop fordi den har det mest besynderlige, betuttede udtryk. De må godt ha' lidt personlig! Og hey, jeg havde også pyntet op for 3 uger, hvis manden havde givet lov:)

    SvarSlet
  4. Hej Elisabeth !

    Er meget glad for du kan lide at være her hos mig :)

    Jamen hende den engel der, hun er simpelthen en lækkerbisken! Intet mindre, og tro mig hendes søster er også et skår :;)

    Er helt enig med det med nissen, det er tit det med de finurlige udtryk der ender med at blive favoritter!

    PS: er glad for at høre jeg ikke er den eneste med trang til at pynte hele lortet op flere uger før :D

    SvarSlet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..