mandag den 17. marts 2014

Tjalfe's sidste dag i vuggeren!





Puha, den var værre. 
For mig altså.

Det var så sørgeligt og underligt at skulle sige farvel til vuggestuen. Den vuggestue og de 3 pædagoger som har forandret min dreng og vores hverdag. At komme fra en meget dårlig dagpleje og en meget dårlig start på livet, til en vuggestue hvor vi virkelig følte at der blev taget hånd om os, har været priceless! De har taget så godt imod Tjalfe og vi har aldrig følt os så velkommen nogen steder. Det er første gang nogen har set noget godt i min dreng, og har mødt ham på en måde som han virkelig har fortjent og haft behov for. De har tacklet ham så godt og samarbejdet mellem dem og jeg, har været så fantastisk. 

Den sidste dag i vuggestuen var også den dag de havde fastelavn. 
Jeg havde lavet frugt til børnene som Tjalfe havde med. 
Små blomster, biler og dyr lavet af frugt, hvilket faldt i god jord. Tjalfe var specielt meget stolt at pindsvinet og drengene var vilde med bilerne.





















Kære vuggestue! 
Tak for et dejligt år. 
Tak fordi i så alt det gode i mit barn og tog så godt imod os.
 For det vil jeg altid være taknemmelig! 

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint og festligt ud!
    Jeg elsker at lave de frugtdyr.
    Trond skulle have 'noget lækkert' med i SFOen en dag, og vores frugtpindsvin var klart mere populært end den kage, der stod ved siden af. Det er da SKØNT når frugt og grønt vækker glæde :o)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maj! :)
      Ja det pindsvin var et hit og skønt når man kan gøre frugt så interessant for børn! :)

      Slet
  2. Kan godt forstå det må have været en noget vemodig fornemmelse for især moderen ;) Sikke fint frugt - så kreativt og lækkert ser det ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Christine! :)
      Ja det var en ret vemodig fornemmelse må jeg sige! :/

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..