fredag den 21. marts 2014

11/52 (og status på BH)



Det her billede vil bare altid være så betydningsfuldt, min elskede søn på vej til sin første dag i børnehave! 
Er så vild med billedet, som virkelig viser en børnehaveklar knægt med sit kække smil og et glimt af ballade i øjnene!

Status på børnhave: Han går stadig veltilpas ind når han bliver afleveret og får de fleste dage slet ikke sagt farvel til mig. Sidst jeg afleverede ham, nåede jeg kun lige at sætte mig på hug i garderoben for at stille hans støvler på plads da han kom løbende hen til mig, lagde armen på min skulder og hovedet på skrå og sagde: " Øh jamen du smutter bare nu, er det okay mor?" 
Og da pædagogen og jeg var færdige med at skraldgrine, så "smuttede" jeg …


"A portrait of my child, once a week, every week, in 2014." 

2 kommentarer:

  1. Herligt med den kommentar han kom med :)

    Og skønt, skønt billede af din dreng.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Haha, hvor er han bare sej - det er godt, han ikke er bange af sig :D

    - Anne

    SvarSlet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..