søndag den 29. december 2013

Tjalfes harlekin-julesok


I år har jeg syet en ny julesok til Tjalfe. En julesok med harlekin-mønster, der passer lidt bedre til den "nye stil" i vores hjem. Tjalfe har for alvor gået op i det med kalendergaver i sokken, i år! Specielt fordi det var julemanden der kom  med gaverne..

Det har været en ren fornøjelse at se på! 




Da julemanden var på besøg her juleaften, tog han sokken med sig og lovede Tjalfe at han ville passe godt på den på Grønland, indtil næste jul hvor han selvfølgelig nok skulle komme med den igen! Det synes Tjalfe var ret smart…. men også lidt tarveligt, han snakker stadig om det og tjekker flere gange dagligt om mon ham julemanden har afleveret den tilbage igen. 

Herhjemme juler det endnu, synes det er så hyggeligt at jeg ikke har nænnet at tage det ned.. 
Herunder kan se Tjalfes julerier på værelset.. 







 


 


Har i taget jeres julepynt ned?  


6 kommentarer:

  1. Vi har stadig juletræet... Alba er så glad for det, så vi besluttede at det først skal fjernes i slutningen af næste uge

    SvarSlet
  2. Sikken fin sok :) Glædelig bagjul til jer. Her er alt afhjulet. Det rodede for meget i mine øjne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, er også selv ret tilfreds med sokken :) Sidste år synes jeg også mit julepynt rodede helt vildt, men da havde jeg også meget mere fremme :O

      Slet
  3. Her juler det også endnu, synes det bliver så tomt, når det kommer væk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Pernille sådan havde jeg det også i år :)

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..