tirsdag den 10. februar 2015

LÆKKER LEOPARD flyverdragt fra Mini Rodini



Det her indlæg skulle egentlig have været lavet sidste år da det er læææænge siden jeg købte flyverdragten..

I år har jeg købt en Mini Rodini til Tjalfe og det har jeg absolut IKKE fortrudt. Den er lækker og blød i kvaliteten og dejlig varm. Den har en perfekt pasform og sidder godt på ham selvom han er skidehamrende smal og lang..

Og så er den samtidig så smuk! Det er ikke tit jeg synes flyverdragter er pæne, men denne her, wauw! 

I skulle næsten se hvor (endnu mere) lækker den bliver når han har den på, men jeg har ikke lige et billede af det her på min computer.. Så det må i have til gode.


  


Det er helt sikkert ikke sidste gang vi køber en Mini Rodini flyverdragt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..