onsdag den 18. september 2013

Har du endnu ikke styr på dit barns vintergarderobe? Og er du vild med RABAT?



Har alle i søde mødre derude fået styr på ungernes vintergarderobe? 

JEG har faktisk sådan rimelig styr på Tjalfes, har fyldt en del op her i den seneste tid, og vil selvfølgelig også dele mine fine køb med jer snart! Men selvom jeg ikke står og mangler tøj til T, så kan jeg jo godt lige give dette tip videre til jer...


LIGE NU får i 30% på ALT tøj, sko og sengetøj hos LOPPEN & PROFESSOREN!!!!! Mærker som Danefæ, Holly's, Koin, Angulus, Ticket to Heaven og Wheat! 

Det er en perfekt mulighed for jer som endnu mangler vinterstøvler, vinterjakke og flyverdragt til ungerne! De sender FRAGTFRIT ved købe over 600 og ellers er forsendelse kun 29,-


Her er et lille udpluk af mine favoritter Hos Loppen og Professoren...





Håber nogle af mine søde læsere kan bruge tippet, ønsker jer en god onsdag!

Smil fra Meena, som for en god ordens skyld må tilføje, at dette IKKE er et sponsoreret indlæg!

4 kommentarer:

  1. Tak for tip. Kigger da lige en tur forbi siden:)

    SvarSlet
    Svar
    1. super Julie :) håber du fandt noget i kunne bruge!

      Slet
  2. Tja der ramte du en af mine dårlige samvittigheder. Jeg får aldrig købt nyt før det er absolut nødvendigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det rigtigt Signe? :) ej hvor skægt for mig er det lige omvendt, men måske jeg kunne bruge lidt mere af din "vane" for det kan godt blive dyrt når man har svært ved at stoppe :D

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..