søndag den 6. juli 2014

S A N D A L E R



Jeg bestilte disse lækre sandaler allerede først på året. 
De er fra Pom D'api og bestilt fra smallable, en af mine yndlings-webshops.  

Da jeg så dem vidste jeg bare at han måtte eje dem. Jeg havde ellers kigget på sandalen fra Pépé, men synes simpelthen de her så så lækre ud! 
Jeg har ellers altid svoret at mit barn ikke skulle i andet end Angulus. 
Meeen jeg faldt virkelig pladask for denne model og jeg er vild med "jesus-looket." 

Jeg synes de sidder godt på ham og han går fint i dem, selvom han er vant til Angulus'  lukkede model.. 










Tjalfe er iført:

Shorts fra SOFT GALLERY'S pigekollektion 
Lækker Cardigan fra FUB
og tanktop fra BOBO CHOSES



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..